Emma "O'boy" Finstad

that's me (som rubriken lyder.)
Men vem är jag då?
Mitt namn är Emma Finstad, kallas för O'boy sedan en vecka tillbaka (fråga i kommentarer om ni vill veta varför)
Jag är 17 snart 18 år, pluggar Musik i gislaved och trivs jättebra på den linjen.

På min fritid:
  • Är jag med vänner
  • sitter framför datorn
  • skriver låtar
  • fikar ute på "stan"
  • är engagerad inom kyrkan
  • är ute och går (cyklar på sommaren)
  • Bakar.


Jag har haft flera bloggar innan men ingen av dem har varit speciellt aktiv. Detta året har jag väl startat 5 nya tror jag. Dock är Ingen av dem kvar...
Men nu ska jag faktiskt ta detta på allvar och göra ett ordentligt försök att blogga (lättare när man inte behöver ha ansvaret själv).
Som Verre skrev innan så har vi denna bloggen ihop, dels för att vi gör så sjukt mycket grejer tillsammans och dels för att vi båda ville ha en ny blogg(i alla fall jag^^)Och då bestämde vi oss för att starta en gemensam blogg.

En bild på mig (tagen i påskas,) tja, den är ju inte fullt så seriös som man hoppats, men den får duga.
nu ska jag ta och resencera filmen High school musical 3 men det blir i ett annat inlägg^^
PUSS&KRAM
//O'boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0