Veronica "Verre" Lindrot

Heej!♥

Mitt namn är Veronica Lindrot, kallas för verre av dom flesta ;) är 17 år men blir 18 i September =D Bor i Tranemo och går på Tranemo Gymnasieskola med inriktning Barn & Fritid! :) Något intressant att veta om mig är att min tandborste är grön/vit har 35-36 i skostorlek och att jag och Emma (som jag skriver denna bloggen med) har i nästa år varit vänner i 10 år! De du! ;) nästan som ett långt äktenskap haha!!!

Mera roliga saker att veta att jag gillar att umgås med kompisar, träna, datorn, film/tv serier och musik och jag är KRISTEN!!!!! blev frälst förra veckan typ ;) fast jag har kämpat med detta sen 2007 så det var på tiden hehe :P

Något mera kommer jag inte på.. om ni undrar något så får ni lämmna en liten komentar!:)♥


lite suddig men detta är alltså jag! =D (utan peircing) tog bort den... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0