Skolan....

Eftersom varken jag eller veronica uppdaterade här igår så gör jag det nu.
Igår så fick vi en spontan idé att åka till Limmared för att kolla på tågen.
men när vi kom dit så såg vi att det inte skulle komma ett tåg förens efter 3 timmar, men vi satte oss där på perongen och väntade. medan vi väntade så tog vi massa bilder, några av dem kommer upp här senare...
Efter 1,5 timmar började det dugga och vi kände att de inte var någon idé att sitta och vänta längre så vi tog våra cyklar coh precis när vi kommit av perongen så gick bommarna ner och det kom ett tåg. det var dock ett Godståg och inget vanligt tåg men vi fick i allafall se ett tåg innan vi åkte hem.
Väl tillbaka i Tranemo igen så åkte vi till Ica och handlade godis:D
(galet va jag blev godissugen nu).
Efter det cyklade vi till kyrkan och var med på nattvardsgudstjänst där.
Sedan åkte vi hem till var och en och chattade om dagen och skickade bilder och sånt...

Nu sitter jag i skolan.
har haft både prov och redovisning idag. Provet gick åt helvete. HAHA
sedan gick jag till rektorn och han och jag bytte val så nu har ajg itne ljudteknik B längre utan GEMU B istället haha XD, varför i hela fridens namn GEMU!!! JAg fattar ju INGET av de typ...
aja..
va även och fixade den rätta adressen till jönebratt innan med.
de tog lite tid men nu är mailet skickat (igen)

Ikväll blir det TCB och de får vi se hur de går, ska bli kul att träffa alla igen i allafall...
det var ju ett tag sedan ja va där nu. (7 veckor sedan?)
har Nationella i matte i morgon.
FY!!! Kommer torska... Men jag ska få hjälp av Ricke ikväll:D komemr bli bra det:D

Nu ska jag dra iväg ifrån detta studierummet...

lördagen på Gisledagarna blir det filmkväll hos alexandra med RONJA, micha, pauline, Alexandra, jag och veronica och även Maria kanske^^
Kommer bli sjukt kul.

Ha de underbart^^
PussochKram
//O'boy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0